Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

„Nissan“ tapo pirmaujančiu Azijos prekės ženklu Europos rinkoje





„Nissan“ pranešė 2015 m. Europoje pasiekusi geriausius iki šiol pardavimų rezultatus: parduoti 715 623 automobiliai, o gruodžio mėnesį pardavimų apimtis iš viso sudarė 61 823 vnt.


2015 m. „Nissan“ pasiekė 4,0 proc. rinkos dalį Europoje, neprarasdama 2014 m. įgyto rekordinio rinkos dalies prieaugio. Šis nuolat augantis rinkos dalies rodiklis nuo 2009 m. 2,7 proc. padidėjo beveik 50 proc. Kartu su „Datsun“ prekės ženklu rinkos dalis sudaro 4,2 proc.

„Nissan“ pardavimų rezultatus pagerino didelę paklausą turintys krosoveriai – „Qashqai“, „Juke“ ir „X-Trail“. Visų šių modelių parduota daugiau nei 2014 m.

Barselonoje veikiančioje „Nissan“ gamykloje gaminamų „Nissan Pulsar“ modelių paklausa taip pat nuolat auga: jų parduota 50 proc. daugiau nei 2014 m.

„Nissan Qashqai“ krosoverio populiarumas augo ir toliau: 2015 m. šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 248 000 pirkėjų.

„Nissan LEAF“ ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Europoje parduota daugiau 15 000 šių elektromobilių, lyginant su 2014 m. pardavimų rodikliais. Jau šių metų vasarį prekybos salonus pasieks naujas „LEAF“ modelis su 30 kWh akumuliatoriumi, kuris leis vairuotojams nuvažiuoti 26 proc. ilgesnį atstumą (iki 250 km).

Šeštus metus iš eilės „Nissan“ Sanderlando gamyklos gamybos apimtys viršijo 400 000 vnt. Šie rezultatai sustiprino jos kaip produktyviausios Jungtinės Karalystės automobilių gamyklos poziciją.

Investicijos vietos gamybai pagrindinėse „Nissan“ rinkose stiprinti davė savo vaisių. „Nissan“ užfiksavo didesnį pardavimų augimą nei pernai: Ispanijoje – 41 proc., Italijoje – 19 proc., Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje – 12 proc. „Nissan“ užima dalį daugiau nei 75 proc. Europos rinkų, kuriose ji veikia. Kai kuriose jų, ypač Ispanijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje, užfiksuoti rinkos dalies rekordai.

„2015 metai „Nissan Nordic Europe“ kompanijai taip pat buvo sėkmingi. Pasiektas geriausias pardavimų rodiklis per visą įmonės gyvavimo istoriją. Parduota beveik 46000 naujų automobilių bei pasiekta visų laikų geriausia kalendorinių metų rinkos dalis – 4,5 proc. Rinkos dalis ženkliausiai augo Švedijoje, Estijoje ir Latvijoje.

Elektromobilių pardavimų rodikliai regione toliau išlieka aukščiausi visoje Europoje. Naujos LEAF versijos su 30 kWh baterija pasirodymas jau viršijo lūkesčius. Nors prekyba naujuoju modeliu oficiliai prasidės tik vasario mėnesį, mes jau turime sukaupę nemenką išankstinių klientų užsakymų skaičių“, – komentavo „Nissan Nordic Europe“ generalinis vadovas Jordis Villa.



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą