Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Nacionaliniame KET egzamine dalyviai klydo kas antrame klausime





Šiemet spręsdami Nacionalinio kelių eismo taisyklių (KET) egzaminą dalyviai klydo kas antrame klausime, vidutiniškai padarydami po 10 klaidų. Iš daugiau nei 2 tūkst. egzamino dalyvių tik keturi asmenys sugebėjo teisingai išspręsti visus 20 klausimų. Vis tik, tai – geresnis rezultatas nei pernai, kai nebuvo nė vieno nesuklydusio dalyvio, o vidutinis klaidų skaičius siekė net 13, skelbia egzaminą surengusi didžiausia šalies ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“, šiandien apdovanojusi 20 geriausiai užduotis sprendusių egzamino dalyvių.


„Šiemet KET egzamino dalyviai klydo rečiau, bet laikydami egzaminą užtruko beveik dukart ilgiau – tam įtakos turėjo ir pirmą kartą egzamine vaizdo įrašo formatu pateikti klausimai. Nors atrinkome nesudėtingas situacijas keliuose, peržiūrėti ir atsakyti į šiuos klausimus dalyviams prireikė daugiau laiko, kad galėtų įvertinti ženklus, kitus eismo dalyvius, kintančią eismo aplinką. Keturis iš penkių vaizdo klausimų dalyviai įveikė nesudėtingai, tačiau viename jų suklydo absoliuti dauguma (88 proc.) dalyvių. Dažnas dalyvis neteisinga sprendė ir kitą praktinę situaciją reguliuojamoje sankryžoje, kurioje įrengtas šviesoforas su papildoma žalia rodykle. Tai išryškino dažną klaidą keliuose, kai vairuotojai net ir reguliuojamosiose sankryžose mano, jog turi vadovautis dešinės rankos taisykle“, – sako egzamino iniciatoriaus, „Lietuvos draudimo“ Gyventojų draudimo vadovas Andrius Gimbickas. Jis pridūrė, kad šiemet dalyviams atsakyti į klausimus vidutiniškai prireikė 25 minučių, praėjusiais metais jie užtruko kone dvigubai trumpiau – 13 minučių.

Pasak A. Gimbicko, dalyviai taip pat dažnai klupo ties klausimu, ką žymi horizontaliojo ženklinimo plati ištisinė linija. Į šį klausimą teisingai ir pilnai atsakė vos 15 proc. egzamino dalyvių. 

„Lietuvos draudimo“ montažas/Lengviausias klausimas KET teste

„Lietuvos draudimo“ montažas/Lengviausias klausimas KET teste

Geriausiai egzamine dalyviams sekėsi atsakyti į klausimą apie tai, iš kurios eismo juostos leidžiama išsukti važiuojant žiedinėje sankryžoje. Į jį teisingai atsakė net 89 proc.  egzamino dalyvių. Retai klydo dalyviai ir klausime apie vairavimo kultūrą – dauguma jų žino, kad vienoje iš eismo juostų dėl vykdomų kelio darbų ar kitų priežasčių ribojant eismą, pagrindiniu keliu riedantis automobilis privalo leisti vienai transporto priemonei persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Šią situaciją teisingai išsprendė net 75 proc. egzamino dalyvių.

Mažiausiai klaidų padariusius egzamino dalyvius – iš viso 20 šalies gyventojų – „Lietuvos draudimas“ šiandien apdovanojo nemokamu vairuotojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu. Šį prizą gavo į visus 20 klausimų teisingai atsakiusi Klaipėdos miesto savivaldybėje Nacionalinį kelių eismo taisyklių egzaminą laikiusi Rima Stončaitytė bei trys internetu laikę dalyviai. Tai Agnė Brukštutė, Kristupas Miežys ir Birutė Pavlovienė. Pastaroji ne tik nepadarė nė vienos klaidos, bet ir greičiausiai iš visų laimėtojų išsprendė egzaminą – per 19 minučių 41 sekundę. 

„Lietuvos draudimo“ montažas/Dalyviai dažnai klydo atsakydami į šį klausimą

„Lietuvos draudimo“ montažas/Dalyviai dažnai klydo atsakydami į šį klausimą

Šiemet po vieną klaidą, spręsdami Nacionalinio kelių eismo taisyklių egzaminą, padarė septyni dalyviai: Natalija Pancireva, Nerijus Kestenis, Tomas Kolendo, Edmundas Pajarskas, Valdas Krivičius, Artūras Gailius ir Šarūnas Aleksandravičius. Dvi klaidas padarė Klaipėdos miesto savivaldybėje laikiusi Aušra Lukaitė. 

Du dalyviai padarė po tris klaidas: Egidijus Jasnauskas ir Tomas Dobrovolskis. Po keturias klaidas šių metų egzamine padarė Alvyda Kupčinskienė, Mindaugas Stankevičius, Andrius Zubkus, Justinas Bartasevičius. Šiauliuose geriausiai egzaminą išlaikė Arūnas Bukis ir Arnas Šukutis, padarę po 6 klaidas. 



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą