Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryža Vilniuje bus atnaujinta ir praplatinta





Vilniaus Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryža yra viena iš tų vietų sostinėje, kurioje susidaro didžiausios eismo spūstys. Net vasarą, kai kitose Vilniaus vietose kamščių praktiškai nebelieka, pravažiuoti atkarpą nuo Ukmergės g. ir Geležinio Vilko g. sankryžos iki Žalgirio g. piko metu gali tapti tikru iššūkiu. Vilniaus savivaldybė ramina, kad jau gana greitai ši atkarpa bus pertvarkyta ir kur kas patogesnė automobiliams ir jų vairuotojams.


Kol kas Vilniaus savivaldybė dar neatskleidžia detalių, kiek yra pasiryžusi skirti pinigų šiems darbams. Konkursai vis dar nėra pasibaigę, tad nėra aišku, kiek darbai kainuos, kada bus pradėti ir kiek užtruks. Vis dėlto tikimasi, kad rekonstrukcija prasidės dar šiemet ir truks apie metus.

Bus ir dviračių takas

Kaip sakė Vilniaus miesto savivaldybės Statinių skryriaus vedėjas Arūnas Visockas, bus rekonstruojama 430 metrų Geležinio Vilko g. atkarpa ir pati sankryža su Žalgirio g., taip pat dar apie 400 metrų šios gatvės atkarpa iki sankryžos su Linkmenų g. Linkmenų gatvės nedidelė atkarpa irgi sulauks kelininkų.

„Objekte bus sutvarkyti bei rekonstruoti pėsčiųjų takai atskiriant pėsčiųjų zoną nuo dviračio tako. Rekonstruotų pėsčiųjų ir dviračio takų ilgis sieks apie 0,605 km, šaligatvio dangos – apie 0,185 km“, – teigė A.Visockas.

Taip pat remonto sulauks ir avarinės būklės Linkmenų g. esantis lietaus nuotakynas, jo rekonstruoti ketinama apie 800 metrų.

Papildomos juostos

Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis paaiškino, kad teritorijoje, kurią riboja Geležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvės, numatoma keletas pokyčių. Žalgirio gatvė nuo Geležinio Vilko g. iki Linkmenų g. praplatės, bus sutvarkyta Žalgirio ir Linkmenų g. sankryža – atsiras papildomos eismo juostos, saugumo salelės ir modernizuotas šviesoforinis reguliavimas, dėl to, anot T.Kamaičio, saugesni jausis pėstieji.

Ketinama įrengti ir papildomas šviesoforų sekcijas sukantiems į kairę, ko dabar nėra. 

Žalgirio gatvėje iki Geležinio Vilko g. atsiras papildoma eismo juosta – bus galimybė trimis eismo juostomis pravažiuoti tiesiai link Ukmergės gatvės, dabar galima dviem. Ir bus atskiras posūkis į dešinę, į Geležinio Vilko gatvę, – teigė T.Kamaitis.

„Žalgirio gatvėje iki Geležinio Vilko g. atsiras papildoma eismo juosta – bus galimybė trimis eismo juostomis pravažiuoti tiesiai link Ukmergės gatvės, dabar galima dviem. Ir bus atskiras posūkis į dešinę, į Geležinio Vilko gatvę.

Tad Žalgirio g. atkarpa praplatės ir turės daugiau juostų važiuojant per sankryžas. Tokiu būdu bus dalinai atkartojama numatyt dviejų lygių sankryža šioje vietoje“, – teigė T.Kamaitis.

Dviejų lygių sankryža šioje vietoje yra numatyta projekte, kurio viena dalis įgyvendinta pastatant estakadą nuo Konstitucijos prospekto į Ukmergės gatvę.

T.Kamaičio tvirtinimu, kada projektas bus įgyvendintas priklausys pirmiausia nuo finansavimo. Šiuo metu tėra parengtas detalusis planas, techninio projekto dar nėra.

Estakadai nori ES pinigų

„Jeigu būtų asignavimai iš 2014-20 metų ES finansavimo perspektyvos, jeigu pakliūtų toks objektas, būtų šaunu miestui. Čia susiveda kelios stambios transporto arterijos, tad pastačius estakadą, vairuotojai tikrai pajustų naudą, nepaisant to, kad kažkiek eismo srautų pasiima jau pastatyti aplinkkeliai“, – aiškino T.Kamaitis.

Po dabar numatomų darbų situacija, kaip tikimasi pagerės, Žalgirio gatvėje, saugesnė bus ir Žalgirio ir Linkmenų g. sankryža.

Remontuojant itin judrią Vilniaus eismo arteriją eismo spūsčių greičiausia išvengti nepavyks – jau dabar svarstoma, kad bus ir eismo ribojimo, ir nepatogumų vairuotojams. Tačiau savivaldybė žada, kad vilniečiai bus informuojami apie pasikeitimus šioje vietoje, statomi įspėjamieji ženklai, įrengiami apvažiavimai. O vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe, nes šią sostinės sankryžą, o ypač lietaus nuotekų sistemą, buvo būtina rekonstruoti – kiekviena didesnė liūtis šią vietą paskandindavo didžiulėse balose.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryža

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryža

Eismas strigs

„Didžioji dalis pirminių darbų bus ne asfaltavimas, ne bortų klojimas, o tinklų rekonstrukcija po žeme, nemažai jų, ypač lietaus kolektoriai, bus perklojami tinklai, norint daugiau nebegrįžti į šitos vietos požemius ir turėti visiškai rekonstruotą gatvės atkarpą. Bus tikrai daug kasimo, tinklų klojimo darbų, tad, be abejo, eismą riboti teks“, – teigė T.Kamaitis.

Savivaldybės specialistas priminė, kad Žalgirio gatvę dubliuoja Ozo gatvė, Konstitucijos prospektas, tad per ribojimus eismo srautai turės kur pasiskirstyti.

Rekonstrukcijos darbams pinigus skirs Vilniaus miesto savivaldybė. Kiek rekonstrukcija užtruks, priklausys nuo rangovų, laimėsiančių konkursą.



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą