Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

„Honda“ projektavimo lentose – entuziastiško kabrioleto brėžiniai



„Honda S2000“

Gamintojo nuotr.  / „Honda S2000“

„GTChannel“ portalo teigimu, Japonijos automobilių kompanijos „Honda“ darbuotojai pradėjo naują projektą. Tačiau ne apie kokį krosoverį ar Kinijos rinkai skirtą sedaną eina kalba, o apie entuziastišką automobilį, kurio, sutikite, šiai kompanijai dabar trūksta labiausiai.


2009-aisiais iš gamyklos išriedėjus paskutiniams S2000 kabrioletams „Honda“ neteko vienintelio sportiško automobilio su galiniais varančiaisiais ratais. Tiesa, kiek anksčiau buvo ir prie superautomobilių priskiriami NSX, tačiau jų gamyba kirviu buvo nukirsta dar seniau – 2005-aisiais. Ir naujos kartos modelis bus panašesnis ne į savo įpėdinį, o į laboratoriją ant ratų – hibridiniai agregatai yra ne tai, ko iš „Honda“ stovyklos laukia šios markės gerbėjai.

2012-aisiais kitos tolimųjų rytų kompanijos „Toyota“ bei „Subaru“ į prigesusį automobilių pramonės katilą įpylė kibirą degaus skysčio – GT86 bei BRZ modeliai sulaukė tiek daug dėmesio bei teigiamų atsiliepimų, kiek, matyt, net patys gamintojai nesitikėjo. Ir šis įvykis buvo istorinis – ne viena kompanija po šių automobilių debiuto nusprendė sekti tokiu keliu – sukurti kažką panašaus, kas turėtų galinius varančiuosius ratus, svertų nedaug ir būtų iš principo nesudėtingas. Ir įperkamas, žinoma, ne tik pasiturinčių oligarchų.

Tačiau „Mazda“ bei „Alfa Romeo“ taip pat kartu audė planus – jie bendromis jėgomis kurs naujos kartos „Mazda MX-5“. Buvo pranešama, kad japoniška šio automobilio versija (bus ir itališka, pavadinta „Alfa Romeo“ vardu) bus itin lengva bei turės nedidelį, tačiau nemažą santykinę galią turintį atmosferinį variklį.

Visa tai skamba, kaip sumažinta „Honda S2000“ versija – būtent tai, ko užsigeidė „Honda“. Ir džiugu tai, kad „GTChannel“ akcentuoja, jog automobilyje bus naudojamas VTEC variklis, o jo kubatūra sieks nuo 1,3 iki 1,5 litro. Tikėtina, kad japonai panaudos 1,5 litro, 132 AG motorą, tiesiai iš naujojo „Honda Fit“, tik pastarasis suks ne priekinius, o galinius ratus. Sakote, variklis per silpnas? Kažin, ar 900 kg kėbule neužtektų tokios galios. Galbūt su tokiu galingumo bei masės santykiu ankstesnės kartos „Suzuki Swift GTi“ savininkų ir nenustebinsi, tačiau lyginant pagal šių dienų standartus, 900 kilogramų naujam automobiliui yra juokingai mažas svoris.

Minėtas šaltinis taip pat atskleidžia, kad tokio automobilio kaina Jungtinėse Amerikos Valstijose būtų apie 20 tūkst. JAV dolerių (apie 52 tūkst. Lt), tuo tarpu naujutėlis „Scion FR-S“ (GT86/BRZ analogas) šioje rinkoje kainuoja apie 27 tūkst. JAV dolerių (70 tūkst. Lt). Teigiama, kad tokio automobilio iš „Honda“ tikėtis reikėtų 2015-2016 metais.

Kol kas tai – tik spekuliacijos, tačiau jeigu gamintojui artimas šaltinis iš tiesų nemeluoja, 2015-2016 metai „Honda“ fanų kalendoriuose bus paryškinti pačia ryškiausia spalva.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą