Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Susipažinkite su keturiais japonais, kurių rankose gimsta „Nissan GT-R“ varikliai



„Nissan GT-R“ variklių surinkimo meistrai

„Nissan“ nuotr.  / „Nissan GT-R“ variklių surinkimo meistrai

Takumi Kurosawa, Tsunemi Ooyama, Izumi Shioya ir Nobumitsu Gozu – šių „Nissan“ inžinierių rankose gimsta 545 AG generuojančios V6 „Twin-Turbo“ jėgainės, varančios visus GT-R ratus.


Po kiekvieno „Nissan GT-R“ automobilio variklio gaubtu slypi VR38 jėgainės, surinktos tik šių meistrų rankomis. Tai – nedidelis, tačiau labai darbštus kolektyvas. Japonai GT-R variklių surinkimo linijoje naudoja tik pažangius agregatus, kurie padeda surinkti motorus, tačiau autonominių robotų čia nėra.

„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“ mechaniniai mazgai „Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“ mechaniniai mazgai


Vyriausiojo inžinieriaus T. Kurosawos vardas yra iškaltas kiekvienos „Godzilos“ variklio skyriuje. Teigiama, kad kiekvieną tokį motorą surinkti reikia 6 valandų darbo. Po to variklių laukia eilė bandymų, taip siekiant užkirsti kelią nepageidaujamiems brokams.

„Nissan“ pristatyti savo meistrus nusprendė tada, kai sulaukė daugybės GT-R savininkų prašymų pamatyti šiuos inžinierius. Kai kurie jų net atvyksta asmeniškai padėkoti už tokio aukšto lygio agregatų surinkimą.

VR38 jėgainės pasižymi ne tik didele galia, bet ir geru patikimumu ir potencialu atlaikyti gerokai didesnes perkrovas.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą