Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

„Nissan“ stovykloje kvepia rekordais: tuščioje Niurburgringo trasoje ratus suko „GT-R Nismo“



„Nissan GT-R Nismo“

Kadras iš vaizdo siužeto  / „Nissan GT-R Nismo“

Prieš pradėdami „Nissan GT-R Nismo“ serijinę gamybą japonai okupavo Niurburgringo trasą – akivaizdu, kad jie fiksuoja šios mašinos rato įveikimo laiką.


Šių metų GT-R „žaliojo pragaro“ žiedą įveikė per 7 minutes ir 18,6 sekundės. Tai yra devintas greičiausias serijiniu būdu gaminamas automobilis. Visai neseniai iš septynių minučių barjero išlipo „Porsche“ su šviežiai iškeptu „918 Spyder“ hibridu, tačiau tai – kita kalba.

Spalio 8-ąją „Nissan“ kolektyvas su užmaskuotu „GT-R Nismo“ buvo pastebėtas visiškai tuščiame Niurburgringe. Trasos šonuose buvo tik techninio personalo darbuotojai.

„Autocar“ duomenimis, prie itin galingo „Nissan“ automobilio vairo sėdėjo buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Sebastienas Buemi. Mažai tikėtina, kad jis Niurburgringą apvažiuos greičiau nei „Porsche“ vairavęs Timas Kluckas, tačiau gamintojas neabejoja, kad „Nismo“ versija bus akivaizdžiai pranašesnė.

Tuo tarpu „AutoExpress“ šaltinio teigimu, 2014-ųjų „GT-R Nismo“ su „Williams“ KERS (kinetinės energijos regeneracijos) technologija iki 100 km/h galės pagreitėti per neįtikėtiną 2 sekundžių laiko tarpą. Kiek anksčiau „Nissan“ inžinieriai atskleidė, kad GT-R automobiliuose palikta pakankamai daug rezervo tobulinimo darbams. Starto kontrolės sistema, tikėtina, taip pat bus smarkiai pagerinta.

Galingiausia serijinė GT-R versija turės tą patį VR38DETT variklį, kuris turėtų generuoti apie 570 AG – maždaug 35 AG daugiau nei baziniuose modeliuose.

Koks būtų papildomas KERS sistemos siūlomas galios prieaugis – neaišku. Gamintojas nepatvirtino fakto, kad šiame automobilyje apskritai bus kinetinės energijos regeneracijos technologija.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą