Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Uždraustas vaisius – „Nismo 370Z“

Kodėl uždraustas? Nes „Nissan“ jo į Europa atvežti neplanuoja. Juo lepinami Japonijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų vairuotojai.

Net pats paprasčiausias „Nissan 370Z“ yra labai neprastas automobilis. Lietuviškai mąstant, jis vos ne idealus. Galingas, greitas, išvaizdus, unikalus ir ne toks ir brangus. Kainos ir kokybės kokio dar reikia paieškoti.

Bet japonai ir amerikiečiai gaus šiek tiek daugiau. Specialų „karštesnį“ modelį – „Nismo 370Z“. Tai pats galingiausias visų laikų Z serijos automobilis.

Tiesa, jo variklis išvysto lygiai tiek pat galios kaip ir paprastas Z – 350 AG. Tačiau dėl geresnės išmetimo sistemos ir šiek tiek perprogramuoto variklio valdymo bloko jo jėgainė pasiekia geresnį sukimo momentą. 374 Nm, jei tiksliai. Su tokiais parametrais „Nismo“ be problemų įsibėgės iki elektronikos apriboto 250 km/h greičio.

„Nismo“ neturės automatinės greičių dėžės pasirinkimo. Jis bus derinamas tik su mechanine šešių pavarų pavarų dėže. Beje, ji turi „SynchroRev Match“ funkciją, kuri parenka variklio sūkius žeminant pavaras. Padeda būti profesionalesniu lenktynininku.

Pakalbėkime apie šio Z išorę. Juk tai labiausiai nuo kitų modelių jį išskiriantis bruožas. Pasak „Nissan“, visi kėbulo aerodinaminiai elementai yra ne tik išvaizdai, bet ir aerodinamikai gerinti. Pradedant gerokai didesniu priekiniu bamperiu su integruotu difuzoriumi ir didele aušinimo anga, baigiant sudėtingos konstrukcijos galiniu spoileriu. Taip pat, išmetimo angos išvestos po galiniu difuzoriumi. Jis pro automobilio apačią keliaujantį oro srautą panaudoja naudingai – prispaudžia automobilio galą.

Šio Z pakaba suderinta sportiškiausiai. Panaudoti tikri sportiniai amortizatoriai, trumpos spyruoklės. Kėbulo tvirtumas padidintas sumontavus specialius sutvirtinimus po variklio dangčiu ir bagažinėje.

Unikalūs ratai papuošia šį Z. Penkių stipinų 19 colių RAYS sustiprinto aliuminio lieti ratlankiai apmauti „Yokohama ADVAN Sport“ padangomis. 245 pločio priekyje, 285 – gale.

Interjeras irgi ne eilinis. Milijonas įvairiausių ženklelių primena, kad vairuoji ne šiaip „Nissan“, o patį kiečiausią iš jų – „Nismo“. Sportinės sėdynės, vairas, pavarų perjungimo svirtis ir t.t.

Pranešimo spaudai apačioje „Nissan“ labai taikliai „Nismo“ palygina su konkurentais. „Nissan“ savo geriausią Z lygina su BMW 335i kupė ir „Corvette“. Jie pripažįsta, kad „vette“ yra net 80 AG galingesnė, bet didžiausia problema yra kaina – ji brangesnė net 8 tūkst JAV dolerių. Tuo tarpu „Nismo“ kainos prasideda „vos“ nuo 39 tūkst. JAV dolerių.

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą