Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Laiškas Vilniaus merui A.Zuokui: kodėl neveikia elektromobilių stotelė?





Skaitytojas Deividas savo rūpesčiais dalijasi originaliu būdu – parašė viešą laišką Vilniaus merui A.Zuokui. Pateikiame šio laiško fragmentą.


Sveiki, ponas mere! Vilniuje J. Lelevelio g. 6 (Operos ir baleto teatro stovėjimo aikštelė) turime elektromobilių greitosios įkrovos stotelę. Labai džiaugiuosi, kad ir Lietuvoje pradėta vystyti elektromobilių infrastruktūra. Nežinau, ar Jums tenka naudotis šia vieša įkrovimo stotele, bet ji jau neveikia dvi savaites.

Nežinau, ar Jums tenka naudotis šia vieša įkrovimo stotele, bet ji jau neveikia dvi savaites.

Reikalai juda labai labai lėtai. Bandymą susisiekti su stotelę aptarnaujančiu personalu galima įvardinti kaip „Kryžiaus kelią“. Ant stotelės nurodytais kontaktais pavyksta išsiaiškinti tik tiek, jog jie tiekia elektrą šiai stotelei ir tada nukreipiama skambinti į „Lesto“.

O čia prasideda jau visas įdomumas. Pasigirdus moteriškės balsui, pasisveikinu ir bandau išaiškinti, jog neveikia elektromobilių įkrovos stotelė. Likau nesuprastas, iš kur ir kas čia neveikia, kodėl jie turi spręsti šį gedimą. Moteris pasipiktino – galvoja, jog nusišneku.

Bandau išaiškinti, kad stotelė yra prie Operos ir baleto teatro, bet ji man teigia, jog negali būti, jokios stotelės čia nėra. Prašo nurodyti tikslų adresą, aš bandau paaiškinti, jog ji viena teegzistuoja visame Vilniuje (buvau jau palikęs aikštelę ir tikslaus adreso negalėjau nurodyti).

Kaip bebūtų, nesupratome vienas kito. Nepasiduodu, susirandu adresą ir skambinu dar kartą. Šį kartą atsiliepė kita operatorė. Stengiausi kalbėti kuo aiškiau, nurodžiau adresą ir problemą. Iš esmės ir čia likau nesuprastas, bet gavau kontaktus žmogaus, kuris galbūt žinos, ko šitas „ateivis“ nori.

Galų gale, susisiekiau su žmogumi, kuris tikrai žino, kas per „daiktas“ elektromobilis ir „su kuo jis valgomas“. Paaiškinau problemą. Jis pasakė, kad būsiu informuotas asmeniškai, kai tik stotelė bus sutvarkyta, atsiprašė už sukeltus nepatogumus.

Kadangi važinėju po miestą kiekvieną dieną, vis prasuku pro Operos ir baleto teatrą išsiaiskinti, ar jau veikia stotelė. Taip jau antra savaitė. Įsivaizduokit situaciją: žmogus važiuoja su elektromobiliu iš Kauno. Stoja pasikrauti pusiaukelėje Vievyje, pavažinėja po Vilnių susitvarko reikalus ir jau važiuodamas namo sustoja pasikrauti prie Operos ir baleto teatro. O ten stotelė neveikia…

Taigi, kreipiuosi į Jus todėl, kadangi artėja šventinis laikotarpis ir nujaučiu, jog elektromobilių greitosios įkrovos stotelė bus užmiršta. Kadangi esate elektromobilio savininkas, manau Jūs suprasite mane geriausiai. Šitoje situacijoje trūksta iniciatyvos ir mano nuomone, Jūs, kaip Vilniaus meras, ją galite suteikti. Taip pat mano siūlymas būtų pradėti tvarkyti stotelę, pakabinant lentelę su informacija, kam tikslaiai skambinti, jei kyla sunkumų, taip neapkraunant „Lesto“ bendrosios informacijos linijos.

Papildyta. Vienos iš įkrovimo stotelės iniciatorių, „Nissan Nordic Europe“  įmonės komunikacijos vadovo Baltijos šalims Mindaugo Plukio komentaras:

Mes susisiekėme su stotelės gamintoju ir pateikėme esamos problemos aprašymą. Šiuo metu laukiame atsakymo dėl tolimesnių veiksmų. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir prašome vartotojų supratingumo. Gaila, bet pagal paskutinius duomenis, visos buvusios įkrovimo vietos Vilniuje yra panaikintos, todėl natūralu, kad sugedus vienintelei įkrovimo stotelei Vilniuje, elektromobilių vairuotojai turi laikinai ieškoti kitų akumuliatoriaus įkrovimo alternatyvų.

Dalinkitės savo naujiena, istorija, nuotraukomis ikrauk@15min.lt arba įkraukite čia



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą