Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Po tyliai pabrangintos techninės apžiūros pasipylė įtarimai apie korupciją





Susisiekimo ministerijai pranešus, kad nuo kitų metų brangsta automobilių techninė apžiūra, saugaus eismo ekspertas, buvęs Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktorius Vigilijus Sadauskas „Žinių radijui“ sakė, kad susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius arba buvo priverstas pasirašyti tokį įsakymą, arba yra nekompetentingas.


„Kaip galima žmonėms nepaaiškinus priimti tokius sprendimus? (…) Ministras arba buvo priverstas – tada jis yra neveiksnus, jeigu jį privertė tokį dalyką daryti – jeigu jis pasirašė nežiūrėdamas, tai kokia jo kompetencija?“ – laidoje „Dienos klausimas“ sakė V.Sadauskas.

Pasak jo, po šio susisiekimo ministro akibrokšto prezidentė galėtų įvertinti ministro kompetenciją.

V.Sadauskas įtaria, kad sprendimą parengė verslininkai

„Klausimas, kam tai reikėjo daryti taip slaptai, kur buvo galima susipažinti su tuo teisės aktu? (…) Paklauskit, kokia įtaka (ministrui – red. past.) buvo monopolinininkų privatininkų? Pasižiūrėkite, kas yra Vilniaus techninių apžiūrų bendrovės „Tuvlitos“ vadovas, kas yra akcininkai, su kuo susiję. Paprasti žmonės tai mato, bet to niekaip negali pamatyti nei Specialiųjų tyrimų tarnyba, nei atsakingos už demonopolizaciją institucijos“, – kalbėjo V.Sadauskas.

Asmeninio archyvo nuotr./Vigilijus Sadauskas

Asmeninio archyvo nuotr./Vigilijus Sadauskas

 

Jis nurodė, kad dažnai būna taip, kad privataus verslo atstovas parengia įsakymo tekstą, atsiunčia institucijai, kuri ir patvirtina įsakymo tekstą.

„Net ir Seime kai kurie Seimo nariai buvo pažaidę ir pažiūrėję: atsiųsta projektas svarstymui, per dokumento sukūrimo parametrus pamatydavo, kas sukūrė tą dokumentą. Tai Specialiųjų tyrimų tarnyba tikrai galėtų pasidomėti ir pažiūrėti, kaip tie įsakymai buvo rengiami“, – sakė V.Sadauskas.

„Jeigu patikrintų ir žmonėms išaiškintų, kad nebuvo jokio bendravimo tarp Valstybinės kelių transporto inspekcijos, techninių apžiūrų ir Susisiekimo ministerijos, tada, vadinasi, kažkas mūsų valstybėje visai nebegerai“, – kalbėjo V.Sadauskas.

Kainos padidintos ne laiku

Tuo metu Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas Julius Sabatauskas pripažino, jog kainos padidintos ne laiku.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Julius Sabatauskas

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Julius Sabatauskas

„Iš tiesų nelaiku, tos kainos turėjo būti padidintos žymiai anksčiau, nes tai yra įgyvendinimas 2010 metų Europos Komisijos reikalavimų, kurie iššaukia padidintas investicijas į sanaudas. Tai dabar iš tiesų psichologiškai labai nejaukiai žmonės jaučiasi, nes euro įvedimas tarsi suponuoja, kad štai tai yra euro įvedimo kaštai. Nieko panašaus, tačiau pripažįstu, jog nelaiku. Tą reikėjo padaryti metų vidury, pagaliau anksčiau arba, kad ir truputį vėliau“, – „Žinių radijui“ sakė J.Sabatauskas.     

Automobilių techninė apžiūra turėtų brangti nuo 42 iki 50 litų.  Pasak susisiekimo ministro patarėjo Ričardo Slapšio, kainų augimas nesusijęs su euro įvedimu, o mokestis didinamas įgyvendinant Europos Komisijos numatytus papildomus reikalavimus. Pati ministerija apie sprendimą padidinti kainas viešai nepranešė.

Laida „Dienos klausimas“ transliuojama darbo dienomis 13.10 val.



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą