Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota





Paskutinį sausio savaitgalį vyksiančios „Halls Winter Rally“ varžybos pradės Lietuvos ralio čempionato sezoną. Didžiausioje žiemos greičio fiestoje dalyvaus ir ukmergiškis lenktynininkas Evaldas Joteika. Greitas ir perspektyvus jaunasis pilotas žiemos ralio trasomis skries nebe pirmos jaunystės, tačiau pakankamai konkurencingu automobiliu.


– Evaldai, kaip vyksta Jūsų pasiruošimas „Halls Winter Rally“ varžyboms? Kokiu automobiliu startuosite?

– Pasiruošimas vyksta pilnu tempu nuo ryto iki vakaro jau keletą savaičių. Šiuo metu, kai kalbame, aš taip pat esu garaže ir darbuojuosi prie automobilio. Veikti dar yra ką, bet jau artėjame pabaigos link. Manau, kad būsime pasiruošę tinkamai.

– Kokiu automobiliu startuosite?

– Varžybose startuosime tuo pačiu antrosios kartos „Volkswagen Golf“, kurį prieš šį sezoną patobulinome. Prieš savaitę gavome „Samsonas Motorsport“ kumštelinę pavarų dėžę, kuri automobiliui suteiks daugiau patikimumo, lyginant su senąja, kuri dažnai lūždavo. Mūsų automobilio variklis išvysto apie 170-180 arklio galių. Standartiniai liko tik galiniai amortizatoriai.

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

– Šių metų ralio sezonui bei pirmajam etapui ruoštis Jūsų ekipažui padeda ralio lenktynininkas Deividas Jocius. Kokios pagalbos ir pamokų sulaukėte iš šio piloto?

– Deividas Jocius pats pradėjo nuo tokio automobilio, kokiu aš dabar važiuoju. Jis man padeda ne tik patarimais, kaip greičiau valdyti automobilį, bet ir priėmė mane į komandą. Tai nėra tik komanda-pareiškėja. Deividas Jocius dalinsis savo fizinio pasirengimo treneriu, komandos virėju, kuris maitins mus lenktynių metu. Laukia nemažai naujų išbandymų. Dėl to esame laimingi, kad mus pakvietė ir nusprendė globoti tokia profesionali komanda.

– Kokius tikslus jūsų ekipažas kelia „Halls Winter Rally“ varžyboms?

– Didelių ambicijų neturime, tačiau tikslas yra finišuoti. Vėliau matysime, ar mus pasiektas rezultatas tenkins.

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

– Atrodo, kad sniegą ir ledą „Halls Winter Rally“ varžybose gali tekti pamiršti. Ar esate pasiruošę važiuoti pažliugusiais žvyrkeliais?

– Mums palankiausia būtų važiuoti apledėjusiu keliu. Tokiomis sąlygomis mūsų automobilio padangos tarnauja žymiai ilgiau. Yra tekę važiuoti ant sušalusio žvyro, ledo ir sniego, bet tokiomis sąlygomis, kokios, panašu, bus žiemos ralio metu, aš dar nevažiavęs. Tai bus nauja patirtis.

– Ar daug, Jūsų akimis, skiriasi lenktyniavimo specifika žiemą ir vasarą?

– Lyginant žiemą su vasara, man asmeniškai labiau patinka važiuoti žiemą ant ledu padengtos dangos. Žiemos raliuose išvystomas kur kas didesnis greitis ir reikalinga maksimali koncentracija norint išsilaikyti vėžėse. Išvažiavimas iš jų reiškia sukibimo praradimą, o tai daro įtaką automobilio greitėjimui ir stabdymo keliui.

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

Nuotr. iš Evaldo Joteikos "Facebook" /Evaldas Joteika

– Žiemos ralyje šiemet numatyti net šeši greičio ruožai. Ar pasiruošėte lenktyniauti naktį?

– „Halls Winter Rally“ pirmą kartą važiuosime naktį. Kol kas tamsiu paros metu lenktyniauti dar neteko. Tas truputį glumina, bet manau, kad suteiks vertingos patirties.



Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.
: Be kategorijos

Parašykite komentarą