Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota



„Nissan Friend-Me“ konceptas

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr.  / „Nissan Friend-Me“ konceptas

C klasės segmento automobilio „Nissan“ iš esmės neturi, tačiau tai netrukdo japonų gamintojams apie tai pasvajoti. Viena svajonių apraiškų – „Frend-Me“ konceptas. Atrodantis geriau nei skambantis.


Tai – vizija, kaip turėtų atrodyti C segmento sedanas/hečbekas. Jis buvo sukurtas trisdešimtmečio dar neatšventusiems kinams – dėl automobilyje esančių technologijų „Facebook“ ir kiti Kinijoje populiarūs socialiniai tinklai yra pasiekiaminenukėlus rankų nuo vairo. „Nissan Design China“ kūrinys, teigiama, turi 240 mln. potencialių pirkėjų Kinijoje. 

Šio automobilio išorė, švelniai tariant, stulbinanti. Sunkiai tikėtina, kad koks nors gamintojas drįstų tokią transporto priemonę paleisti į serijinės gamybos konvejerį. Kita vertus, iš „Nissan“ to galima tikėtis – prieš metus pristatytas „Invitation“ modelis, kuris buvo pristatomas kaip vienkartinis konceptas, po kelių mėnesių virto naujuoju „Note“.

Ne ką mažiau įdomybių ir viduje. Automobilyje yra daug ekranų, kurie sujungti į vieną sistemą. Kiekvienas automobilio keleivis gali perkelti informaciją iš savo telefono į automobilio multimediją ir ji bus atvaizduojama visoje krūvoje „Friend-Me“ esančių ekranų. 

Žinoma, ne ką mažiau įdomu, kas slepiasi po šio koncepto variklio dangčiu. T.y., kas yra planuojama, jog turėtų slėptis – kadangi tai konceptas, jo variklio ertmė yra tuščia. „Nissan“ atstovai teigė, kad čia pritaikytų hibridinę pavarą – benzininį ir elektrinį variklius. 


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Parašykite komentarą