Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota



„McLaren P1“ surinkimo linija

„McLaren“ nuotr.  / „McLaren P1“ surinkimo linija

„McLaren Automotive“ išplatino keletą nuotraukų, pridėję jas prie pranešimo apie P1 superautomobilio gamybos pradžią. Panašu, kad britai tradicijų nekeičia – vaizdas surinkimo linijoje ir vėl primena laboratoriją, o tvarka čia – kaip ant operacinės stalo.


Tačiau grįžkime prie esmės – britai pagaliau pradėjo surinkinėti ilgai tobulintą hibridinį superautomobilį. Jų tiražas – kiek mažesnis nei konkurentų („LaFerrari“ ir „Porsche 918 Spyder“) ir sieks tik 375 vienetus.

„McLaren“ kiek anksčiau pridūrė, kad visi modeliai, skirti JAV, Azijos ir Artimųjų Rytų rinkoms jau išgraibstyti – liko tik keletas P1 superautomobilių Europai. Vieno tokio automobilio kaina siekia 866 tūkst. svarų (apie 3,5 mln. Lt).

„McLaren“ nuotr./„McLaren P1“ surinkimo linija „McLaren“ nuotr./„McLaren P1“ surinkimo linija


Į galinius varančiuosius P1 ratus galią siunčia 3,8 litro V8 variklis su dviem turbokompresoriais ir elektros motoras. Bendras hibridinės sistemos pajėgumas išvysto 903 AG ir 900 Nm. Gamintojo teigimu, su tokia galia P1 iki 100 km/h pagreitės per mažiau nei 3 sekundes, iki 200 km/h per mažiau nei 7 sekundes, o 300 km/h padalą spidometro rodyklė kirs nuo starto praėjus mažiau nei 17 sekundžių – 5 sekundėmis greičiau nei legendinio „McLaren F1“. Maksimalus šio hibridinio superautomobilio (arba tiesiog hyperautomobilio) greitis sieks 350 km/h.

Britai tvirtina, kad P1 aerodinaminėmis savybėmis (prispaudžiamosios jėgos dydžiu) savo „pusbrolį“ „McLaren MP4-12C“ lenkia net penkis kartus, o tai turėtų automobiliui suteikti neįtikėtinas dinamines savybes lenktynių trasose.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Parašykite komentarą