Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Svarbiausios „Opel Insignia“ naujienos – efektyvesni varikliai ir papildomos pramoginės sistemos galimybės



„Opel Insignia“

(„Opel“ nuotr.)  / „Opel Insignia“

Visai nesenai nauja „Opel Insignia“ buvo pristatyta tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte. Dabar vokiečių gamintojas pateikia išsamią informaciją apie naujus variklius ir siūlomą įrangą.


Baltijos šalyse šį modelį galima užsisakyti kaip su keturių durų sedaną ar penkių durų hečbeką, „Sports Tourer“ universalą, OPC ir pirmą kartą kaip „Country Tourer“ versiją. Modelio kaina prasideda nuo 20,802 eurų (71,800 Lt).

Pramoginė sistema su 8 colių ekranu

Naujos kartos informacinė – pramoginė sistema „Insignia” modelyje valdoma 8 colių lietimui jautriame spalvotame ekrane. Vairuotojas visas funkcijas esančias meniu ir submeniu – radijas, dainų pavadinimų matymas, naudojimasis išmaniu telefonu ar „3D“ navigacijos žemėlapiais, taip pat gali valdyti naudojant mygtuką, lietimui jautrų ekraną, balso komanda ar revoliuciniu lietimui jautriu valdikliu, turintį rašymo ranka funkciją.

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“ („Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“


Norint sustiprinti vairuotojo ir automobilio sąsają, suprojektuotas naujas prietaisų skydelis turintis 8 colių didelės rezoliucijos spalvotą ekraną. Be klasikinių parodymų, tokių kaip greitis, variklio apsukos bei degalų lygis bake, vairuotojas gali sekti navigacijos, išmanaus telefono bei radijo informaciją nenukreipdamas žvilgsnio nuo kelio.

Gausi dyzelinių variklių pasiūla

„Opel“ inžinieriai giriasi atlikę daug važiuoklės patobulinimų, įskaitant amortizatorius, stabilizatorius ir vairo mechanizmą, dėl ko sumažėjo vibracija, triukšmas, o vairavimas tapo dar malonesnis. Naują „Opel Insignia“ galima rinktis su trimis skirtingomis degalų rūšimis varomais varikliais: benzinu, dyzeliu ar suskystintomis dujomis (LPG), o variklių galia svyruoja nuo 110 AG iki 325 AG.

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“ („Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“


Dviejų 2,0 l turbodyzelinio (120 AG ir 140 AG) variklio versijų anglies dvideginio tarša neviršija 99 g/km. Gamintojas skelbia, kad keturių ir penkių durų variantai su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže bei „Start/Stop“ įranga sunaudoja vos 3,7 l degalų 100 km, važiuojant mišriu ciklu („Sports Tourer“: 3,9 l/100km). Abu šie varikliai turi solidų sukimo momentą: 120 AG versijai ji yra 320 Nm, o 140 AG – 370 Nm.

Pats galingiausias dyzelinis variklis yra 195 AG „2,0 BiTurbo CDTI” agregatas. Aukštos kokybės variklis su nuoseklaus darbo „BiTurbo” technologija ir dviejų pakopų turbina pasiekia 400 Nm sukamąjį momentą.

Vieni efektyviausių benzininių variklių yra agregatai su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema: 2,0 l „SIDI Turbo“ 250 AG, kurio sukimo momentas yra 400 Nm bei naujos kartos „1,6 SIDI Turbo“ 170 AG, sukamasis momentas 260 Nm, o dėl slėgio padidinimo „overboost“‘ funkcijos dėka pasiekia 280 Nm. Jie gali būti komplektuojami su šešių laipsnių mechanine transmisija ir „Start/Stop“ įranga, ar su nauja mažos trinties automatine šešių laipsnių pavarų dėže. 2,0 l „SIDI Turbo“ variantas galimas ir su visų varomų ratų sistema.

Siūlomi modeliai varomi dujomis

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“ („Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“


Benzininių variklių pasiūlą pradeda itin taupus ir gamtai draugiškas 1,4 l variklis su turbina, komplektuojamas su šešių laipsnių pavarų dėže ir „Start/Stop“ įranga. Šis agregatas išvysto 140 AG ir 200 Nm sukimo momentą, tačiau jo degalų sąnaudos neviršija 5,2 l/100 km, o anglies dvideginio tarša – 123 g/km. Kaip alternatyva taupiam variantui, galima rinktis suskystintomis dujomis varomą 1,4 l 140 AG „Insignia”, kurio sukimo momentas siekia 200 Nm.

Dyzeliniuose 120 AG, 140 AG ir 163 AG variantuose yra naudojama moderni konstrukcija mažinanti oro pasipriešinimą – tai aktyvios priekinės oro sklendės. Ši sklendė esanti priekinių grotelių apačioje, užsidaro automatiškai sumažindama oro pasipriešinimą. Patobulinimai leido sumažinti oro pasipriešinimo koeficientą iki 0,25 („Insignia“ hčbekas) ir 0,28 („Sports Tourer“ universalas).

Dizaino permainos – minimalios

(„Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“ („Opel“ nuotr.)/„Opel Insignia“


Gale matomos naujos dizaino linijos – „Insignia” turi platesnes ir žemesnes proporcijas. Blizgi chromo juosta ant bagažinės dangčio, kurioje montuojamas „Opel” ženklas, dabar yra žemiau. Ji tęsiasi iki galinių žibintų ir siaura linija įsilieja į juos. Sedane ir hečbeke „Stop” galinės LED lempos dalina žibintus į dvi dalis. Visose kėbulo versijose, žibintai atkartoja sparno formas.

 


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą