Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

ADAC bandymuose „Mazda3“ degalų naudojo mažiau nei skelbia gamintojas



„Mazda3“ su naujuoju 1,6 litro dyzeliniu varikliu

Gamintojo nuotr.  / „Mazda3“ su naujuoju 1,6 litro dyzeliniu varikliu

Etaloniniu patikimumu išsiskiriantis Japonijos koncerno modelis Vokietijos Automobilių klubo ADAC specialistų surengtuose bandymuose buvo vienintelis, kurio realios vidutinės degalų sąnaudos buvo mažesnės nei skelbia gamintojas.


„Mazda3“ su 1,6 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu negailestinguose „EcoTest“ bandymuose 100 kilometrų kelio sunaudojo vidutiniškai 6,3 litro degalų – 0,1 litro mažiau nei skelbiama gamintojo techninėse charakteristikose.

Kartu su „Mazda3“ bandymuose dalyvavo dar septyni automobiliai, varomi tiek benzininiais, tiek dyzeliniais, tiek hibridiniais varikliais. Likusiųjų testo dalyvių degalų sąnaudų vidurkis buvo aukštesnis nei deklaruotasis. Kai kurių fiksuotas skirtumas – itin ryškus.

ADAC bandymuose įvertinamas ne tik degalų naudojimas, bet ir tarša, automobilio gamybos ir perdirbimo įtaka aplinkai. Bandymuose greitkeliuose automobiliai važiuoja greitkelio srauto, 130 km/h bei maksimaliu greičiu. Visi bandymai kartojami su įjungtais žibintais ir oro kondicionieriais.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą